Service vragen?
Bijna dagelijks word ik gebeld / gemaild met service vragen omtrent elders aangeschafte auto elektronica.
Veelal gaat het om autoradio’s of car stereo, welke via internet ( o.a. m-markt / ol.com of ali) zijn aangeschaft.
Tijdens het aankoop proces overheerst de vreugde over de lage (internet) prijs, echter bij het installeren komt er wat tegenslag.
Het meest makkelijk is om nu technische ondersteuning te vragen bij de verkoper. Wat blijkt: de internetboer weet hier geen raad mee of spreekt chinees.
Nu komen ze radeloos bij mij, vaak om kosteloos raad in te winnen, deze car audio specialist heeft wel de nodige kennis en ervaring.
En word verwacht dat ik mijn jaren lange kennis en ervaring maar deel als service.
Echter deze car audio specialist geeft hierin geen gehoor.
Op al onze aankoop zit service, garantie en de mogelijkheid om de bij auto inside aangeschafte goederen te laten monteren.
Auto inside zal altijd, alleen tegen vergoeding, technische ondersteuning geven op elders aangeschafte goederen.